Upośledzenie funkcjonowania nerek a bez gorączkowe przeziębienia
Mateusz Bogusz
2021-11-05 18:59:34 UTC
Czytają o sprawie 30-letniej Izabeli która zmarła w Pszczynie zwróciłem
uwagę że wspominają o bezwodziu jako bezpośredniej przyczynie. Kojarzę
rodzinną ginekolog jak kiedyś mówiła że przyczyną bezwodzia może być np.
upośledzone funkcjonowanie nerek. Ostatnio słuchałem materiał w którym
lekarz wspomniał że nieprawidłowe funkcjonowanie nerek może skutkować
np. brakiem gorączki przy przechodzeniu wielu chorób jak chociażby
zwykłego przeziębienia lub też rozwijające się nowotwory mogą sprawiać
że przestaniemy gorączkować w okresach choroby.

Starsza osoba z rodziny ostatnio pochwaliła mi się, że nie boi się
żadnych chorób, bo nigdy w życiu nawet gorączki nie miała. Czy to co
wyżej napisałem ma sens i powinienem polecić jakieś kierunkowe
przebadanie się tej osobie?
Mateusz Bogusz
Sylvio Balconetti
2021-11-10 13:10:43 UTC
Post by Mateusz Bogusz
[...]
O q*! Zastanawiam sie czy sie bać, bo choć zdarzało mi sie w dawnych
czasach mieć goraczke i to nawet solidna (do 41), ale od paru lat drobne
przeziebienia powoduja u mnie temperatury do 38°. A ogólnie jakoś rzadko
osiagam przepisowe 36,6 i nie dochodze do 36°. Coś jest ze mna nie w
porzadku, moze powoli stygne (ten wiek!), a moze powinienem sprawdzić
termometry?
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB
PiteR
2021-11-23 01:37:17 UTC
Post by Sylvio Balconetti
A ogólnie jakoś rzadko
osiagam przepisowe 36,6 i nie dochodze do 36°. Coś jest ze mna nie
w porzadku, moze powoli stygne (ten wiek!), a moze powinienem
sprawdzić termometry?
pierwsze co wymiana termostatu w ciemno ;)

też tak mam

i wszędzie mi duszno i gorąco, wsiadam do kolejki, autobusu i płynę.
Chodzę w tszercie gdy murzyni i hindusi już w kurtkach canada goose
expedition.
--
Piter

zdrowie ile cię trzeba cenić