Jak skutecznie przytyc...
Burner
2007-04-08 21:25:47 UTC
Witam.
Wszyscy sie glowia jak zrzucic zbedne kilogramy.
Ja mam klopot z lekka niedowaga :(
Mam 179cm wzrostu i 60kg.
Najlepsze jest to, ze w domu jedzac normalne posilki waze 60kg. A bedac na
wakacjach, 2 tyg nad morzem, jedzac jak sie czas znalazlo tez wazylem
60kg...
Czy sa jakies srodki na laknienie??
Wiem ze jesli rzuce palnie to szanse na przytycie wzrosna..
Prosze o pomoc
Burner
Songoku
2007-04-08 21:27:36 UTC
ja od kiedy regularnie cwicze na silowni mam taki apetyt, ze juz 3 kilo
stalej wagi w ciagu miesiaca mi przybylo :)

pomysl o tym, pozdro!
Burner
2007-04-09 12:55:10 UTC
Ano silownia oczywiscie jest w planie :)
Tylko musze znalezc odpowiednia... menelnia dla dresow mnie nie
interesuje...
Mam tylko nadzieje ze nie bede wygladac jak moj kumpel, czyli kupa miesni i
kosci (tez chudy i wysoki, ale i umiesniony).
pomysl o tym, pozdro!
Silniejszy
2021-01-22 11:15:02 UTC
Cześć,

Pozwolę sobie odświeżyć nieco wątek. Popełniłem taką publikację: https://silniejszy.pl/jak-szybko-przytyc/ . Przedstawiam w niej wszystkie znane mi, kluczowe wskazówki, od której powinien zacząć każdy kto planuje szybko przytyć.

Generalnie, proces budowy masy mięśniowej jest jeszcze trudniejszy niż redukcja nadprogramowych kilogramów, dlatego też warto wszystko odpowiednio zaplanować. Nierzadko niezbędna jest wizyta u specjalisty – dietetyka, celem ułożenia jadłospisu, weryfikacji składu i budowy ciała.

Cały proces należy traktować kompleksowo. Nie wystarczy bowiem więcej jeść, aby przytyć. Należy zadbać również o inne procesy.
PiteR
2021-03-15 22:39:23 UTC
Post by Silniejszy
Nie wystarczy bowiem więcej jeść, aby przytyć.
no nie wiem :)

Nie mam z tym najmniejszego problemu.
--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę
Jurek
2007-04-08 07:21:28 UTC
Post by Burner
[...]
Nie ma żadnych środków na łaknienie, a te co są polecane, są zazwyczaj na
spirytusie, a więc odrobina alkoholu może czasem zwiększyć łaknienie. Nie
dawaj się na to nabrać. Jedz dużo białka zwierzęcego, mało węglowodanów
prostych i fruktozy (bo choć od węglowodanów można przytyć, to ich nadmiar
jest bardzo szkodliwy w przemianie materii). I ćwicz jak podpowiadał
Songoku, bo wtedy wzrasta waga z uwagi na rozwój mięśni. Ale wówczas dużo
cierpliwości i wytrwałości, bo to jest proces na całe miesiące. A
regularność tych ćwiczeń w powiązaniu ze znacznie powiększoną ilością białka
w diecie powinna dać efekty. Jeżeli będziesz głodny, to zwiększaj ilość
tłuszczu w pożywieniu. Ale uwaga! Jedzenie dużej ilości węglowodanów i
tłuszczu jest szkodliwe! Przestanie palenia nie musi skutkować przytyciem,
mimo, że tak często bywa. Ja też kiedyś paliłem (40 dziennie) i po zmianie
diety, mimo rzucenia palenia, nie przytyłem ani grama. To nie rzucenie
palenia skutkuje przytyciem, tylko zmiana diety.
Wielu palaczy, którzy rzucili palenie i gwałtownie przytyli, nie zdają sobie
sprawy, że bardzo zmieniła się ich dieta.
Pozdrawiam Jurek M.