Kraska
Jozef Stanin
2021-12-11 16:40:37 UTC
Kraśka to perfidny kłamca.

Dwa dni temu wszystkie media informowały:
https://www.rynekzdrowia.pl/Serwis-Szczepienia/Kraska-w-Polsce-nie-bylo-zgonu-z-powodu-podania-szczepionki,227659,1018.html

Znalazłem stronę PZH, gdzie ewidencjonowane są NOPy i w nich zgony.
Zgonów jest wiele, choć na początku zabroniono lekarzom zgłaszać NOPy
i parodią jest przepis, że NOPy można zgłaszać dopiero po 14 dniach od
wyszczepienia.

http://www.pzh.gov.pl/serwisy-tematyczne/niepozadane-odczyny-poszczepienne-covid-19/
^^ W najnowszych statystykach już występuje młodzież w wieku 14-16 lat.
Nie przeglądałem z z uwagą. Może są i młodsi.
--
Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
Roślinożerni, roślinożerni

(Zenon Laskowik, „Z tyłu sklepu”, 1980 r.)
a a
2021-12-18 23:35:27 UTC
Post by Jozef Stanin
Kraśka to perfidny kłamca.
[...]
pisali, że wśród zaszczepionych, smiertelnośc na covida jest na poziomie 7%
i twierdzili , że niska
a a
2021-12-18 23:38:18 UTC
Post by Jozef Stanin
Kraśka to perfidny kłamca.
[...]
tu masz wiarygodne dane ze Stanów
pełne kartoteki pacjentów, bez nazwisk

Found 16,375 cases where Vaccination-to-Onset Delay is 0 to 500 days and Vaccine is COVID19 and Patient Died

ponad 16.000 zgonów jako skutek zaszczepienia
i liczba rośnie do 20.000

https://www.medalerts.org/vaersdb/findfield.php?TABLE=ON&GROUP1=AGE&EVENTS=ON&VAX=COVID19&DIED=Yes&V2OCHECKED=ON&V2OLOW=0&V2OHIGH=500

Europa, Polska takie dane ukrywa, bo jest embargo