Czym w uk zastąpić Enterol ?
univ...@wp.pl
2023-05-29 14:54:22 UTC
Będąc w Polsce zrobiłem badania USG jamy brzusznej, badania krwi i moczu, test kału na grzyby helicobacter i nic specjalnego nie stwierdzono. Do lekarza zgłosiłem się z powodu permanentnego wzdęcia, gazów i brak apetytu, od sierpnia 2022 zjadłem 11 obiadów. Lekarz przepisał mi na koniec leki: Tribux, Xifaxan i Enterol. Nie wiem jak to się stało ale w uk spostrzegłem brak Enterol'u który jak czytam wskazania lekarza powinnem używaać 20 dni po skończeniu kuracji antybiotykowej przy pomocy Xifaxan'u. Nie mogę rozpocząć kuracji bo właśnie nie mam tego Enterol'u. Czy może ktoś pomóc mi w temacie ?
PiteR
2023-05-29 19:23:49 UTC
Post by ***@wp.pl
[...]
Co masz na myśli? "zjadłem 11 obiadów od sierpnia"?

że tak nie możesz jeść?
Post by ***@wp.pl
[...]
w UK nie ma wielu naszych leków.
Post by ***@wp.pl
Nie mogę rozpocząć kuracji bo właśnie nie mam tego Enterol'u. Czy
może ktoś pomóc mi w temacie ?
Uważaj bo tymi Tribuxami Xifaxanami można sobie przymaskować raka.

Powinieneś zrobić jeszcze krew utajoną kilka razy
i marker CEA albo C19-9

Szczególnie uważać na spadek hemoglobiny i poziom CRP
--
Piter

Miłość rak i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos