Trumna
Robert Wańkowski
2021-11-03 18:40:09 UTC
Nie ma grupy funeralia, to może tu... :-)
Bywa, że chowają w metalowych trumnach. A nawetw dwóch, jedna w drugiej.
Szczelne.
Co się dziej z ciałem? Mi to jakoś podchodzi pod profanację.
Po jakimś czasie w środku chyba zupa. Czy cynk lub ołów z wodą reagują?
Chyba nie, a tam tej spore litry.

Robert
Marcin Debowski
2021-11-07 05:26:04 UTC
Post by Robert Wańkowski
Nie ma grupy funeralia, to może tu... :-)
Bywa, że chowają w metalowych trumnach. A nawetw dwóch, jedna w drugiej.
Szczelne.
Jedyny MZ racjonalny powód to zabezpieczenie na czas transportu, a potem
przecież bez sensu nowa trumna i przekładanie nieboszczyka więc się
pewnie w takiej chowa.

Reszta to różne przesądy.
Post by Robert Wańkowski
Co się dziej z ciałem? Mi to jakoś podchodzi pod profanację.
Po jakimś czasie w środku chyba zupa. Czy cynk lub ołów z wodą reagują?
Chyba nie, a tam tej spore litry.
Pewnie zupa i to taka fajna pod ciśnieniem. Cynk może i reaguje, ale
myślę, że to zupełnie bez znaczenia w porównaniu z resztą procesów.
Marcin
ąćęłńóśźż
2022-03-03 13:00:24 UTC
Spód i wieko niegdyś lutowane dziś sklejane silikonem takim najtańszym (czyli pewnie octowym) ciekawe po ilu miesiącach się
rozszczelnia.

-----
pod ciśnieniem. Cynk może i reaguje, ale myślę, że to zupełnie bez znaczenia w porównaniu z