Kolejki do punktów krwiodawstwa
ąćęłńóśźż
2022-02-28 20:55:44 UTC
Dziś widziałem kolejkę na kilkadziesiąt osób, to zapewne kilka godzin czekania, wywiadu nie robiłem, ale być może większość
stojących to sąsiedzi zza Buga, Ukraino nie daj się Rosji!
Henryk Hajdan
2022-03-13 20:40:42 UTC
Post by ąćęłńóśźż
Dziś widziałem kolejkę na kilkadziesiąt osób, to zapewne kilka godzin
czekania, wywiadu nie robiłem, ale być może większość stojących to
sąsiedzi zza Buga, Ukraino nie daj się Rosji!
Oglądałem w TV, że krew się przeterminowywuje i nawoływali do oddawania.
Dziwne, że tyle krwi ile mają nie zostało zużyte.